Gdańsk to już piąte z kolei miasto na trasie Królika Bugsa i jego przyjaciół.

Nadmorska odsłona ogólnopolskiej akcji „Zaszalej z drużyną Bugsa” wystartuje 10 lipca o godz. 11.00 na parkingu Centrum Handlowego Osowa. W gigantycznej hali o powierzchni  600 m2 znajdzie się mnóstwo całkowicie bezpłatnych atrakcji dla najmłodszych. Dotychczas w akcji uczestniczyło już ponad 10 tysięcy dzieci.

W towarzystwie ulubionych bohaterów: Królika Bugsa, Tweetygo, czy Kaczora  Daffy każde dziecko  przejdzie kolejne stopnie wtajemniczenia w aktywny tryb życia: od gry w piłkę, przez mini-golf, wspinaczkę, zjeżdżalnię aż po kręgle. Będzie miało szansę wykazać się sprawnością, hartem ducha i umiejętnością pracy w zespole. Zabawa prowadzona jest przez zawodowych animatorów. Po zaliczeniu toru przeszkód każdy młody uczestnik otrzyma honorowe członkostwo w drużynie Bugsa, imienny dyplom, zdjęcie z ulubionym bohaterem oraz upominki z  wizerunkami postaci Looney Tunes.

Akcja rozpoczęła się w Warszawie pod koniec marca, następnym etapem był Konin, Gniezno i Katowice. Gdańsk jest piątym miastem, do którego zawitał Królik Bugs. W ciągu dziesięciu miesięcy wraz ze swymi filmowymi przyjaciółmi odwiedzi dwanaście polskich miast w ramach programu Looney Tunes Active mającego na celu promowanie aktywnego trybu życia wśród dzieci.

Projekt skierowany jest głównie do dzieci w wieku od 5 do 12 lat, ale doskonałą zabawę i opiekę zapewnimy również maluchom.

Zaszalej z Drużyną Bugsa to akcja wymyślona i realizowana przez Wytwórnię Rozrywki. Przy udziale bohaterów Looney Tunes promuje aktywny tryb życia. Jej celem jest pokazanie dzieciom i ich rodzicom, jak połączyć beztroską zabawę z aktywnością fizyczną. W niepowtarzalnej atmosferze, przy udziale ulubionych postaci, dzieci uczestniczące w imprezie mają możliwość doświadczyć radości czerpanej z ruchu i odkryć świat pełen różnorodnych wrażeń i niepowtarzalnych emocji.

Tworząc imprezę Zaszalej z Drużyną Bugsa Wytwórnia Rozrywki twórczo wykorzystała program Looney Tunes Active!, stworzony przez Warner Bros. Consumer Products z myślą o promowaniu aktywności fizycznej wśród dzieci. Pasywny tryb życia, brak ruchu coraz bardziej charakteryzują współczesną cywilizację i determinują styl życia najmłodszych. Aktywne spędzanie wolnego czasu jest bardzo ważnym elementem dla zdrowego i prawidłowego rozwoju wiele radości. Postaci Looney Tunes są ucieleśnieniem pozytywnej energii i aktywności. Od wielu pokoleń cieszą się niesłabnącą popularnością, są uwielbiane za swój humor i niespożyty dynamizm.

„Pomysł zbudowania olbrzymiej hali, a w niej aktywnego toru przeszkód powstał w wyniku współpracy agencji eventowej Wytwórnia Rozrywki oraz firmy Apsys Polska, jednego z największych developerów i zarządców centrów handlowych w Polsce. Z myślą o swoich klientach Apsys poszukiwał niespotykanego projektu o wielkim rozmachu, wykraczającego poza czystą rozrywkę i związanego z prospołecznymi wartościami. Nasz unikalny pomysł i program Looney Tunes Active! okazały się idealną odpowiedzią.” – mówi Joanna Czarnota, pomysłodawca akcji.

„Chcemy uświadomić dzieciom, jak wiele jest możliwości aktywnego spędzania wolnego czasu i pokazać, że właściwie każda z nich jest doskonałą alternatywą dla komputera czy oglądania telewizji. Oprócz rodziców, do współpracy zapraszamy szkoły, przedszkola, i wszelkie inne instytucje, których zadaniem jest codzienne dbanie o zdrowy rozwój naszych dzieci. Udział w zabawie jest całkowicie bezpłatny zarówno dla indywidualnych uczestników jak i dla grup zorganizowanych” – mówi Ewa Flader, Dyrektor Marketingu i Komunikacji Apsys Polska.

„Cieszę się, że program Looney Tunes Active! jest wykorzystywany w Polsce w tak bezprecedensowy sposób – dodaje Anetta Sroczyńska, Country Manager w European Licensing Company, wyłącznym przedstawicielu Warner Bros. Consumer Products w Europie Środkowo-Wschodniej.
– W Europie mamy coraz więcej przykładów wykorzystania postaci Looney Tunes do promocji dyscyplin sportowych. We Włoszech czy Hiszpanii stały się one nawet oficjalnymi partnerami Federacji Koszykarskiej. W ten sposób ulubieni bohaterowie naszych dzieci propagują obecnie sport, aktywność, śmiech… szaleństwo! ”

Super zabawa w gwiazdorskim otoczeniu potrwa w Gdańsku od 10 do 24 lipca. Następnie duch aktywności i sportu promowany będzie we Wrocławiu,  a później w kolejnych 6 miastach. Drużyna Królika Bugsa pokona ponad 3.000 km i przez ponad 200 dni będzie zachęcała dzieci do szalonej zabawy.

Akcja „Zaszalej z drużyną Bugsa” w liczbach:

§ 600 m2 wspaniałej zabawy w duchu sportu i aktywności w 12 centrach  handlowych w 12 miastach

§ Dotychczas ponad 10 000 zadowolonych, uśmiechniętych dzieci – uczestników akcji

§ Ponad 10 000 rozdanych paczek z upominkami

§ Ponad 3.000 km trasy do pokonania

§ Ponad 200 dni wspaniałej zabawy