W Urzędzie Miejskim w Gdańsku podsumowano wrześniową edycję akcji „Rozsmakuj się w Gdańsku – Weekend za pół ceny”.
Atrakcją drugiej edycji akcji był konkurs dla klientów na najciekawszą odpowiedź na pytanie – Dlaczego z przyjemnością odwiedziliby wybrany lokal ponownie? oraz plebiscyt na najlepszy lokal gastronomiczny, który wziął udział we wrześniowej atrakcji. Dla zwycięzców firma MAKRO Cash&Carry Polska S.A ufundowała nagrody.
Za najlepszy lokal klienci uznali „CIUCIU Cukier Artist„, a jej współwłaściciel Florian Belgard odebrał czek do wykorzystania w MAKRO, o wartości 10 000 zł.
Drugie miejsce zajął „Bar Pod Rybą” Jana Orchowskiego. Przedstawicielka lokalu otrzymała czek o wartości 5 000 zł.
Trzecie miejsce w plebiscycie zajęła „Restauracja Kresowa„, prowadzona przez Tatianę Otwinowską. Pani Tatiana, podczas odbierania czeku na kwotę 2 000 zł, powiedziała: – Następnym razem na pewno wygram
Dużą satysfakcję mieli też zwycięzcy konkursu na hasło. Ich propozycje zostały wyłonione z 2745 ankiet, które wpłynęły do konkursu. Wszyscy zostali obdarowani nagrodami rzeczowymi, również ufundowanymi przez również przez MAKRO.
Komisja przyznała pięć nagród głównych:
I miejsce Marek Konrad – Chętnie odwiedzę ten lokal, ponieważ zjadlem tutaj kawałek nieba (nagrodą był laptop)
II miejsce Marta Pobłocka – Podoba mi się tu niewymownie cudowna atmosfera dzięki książkom stworzona, biografie, fantasy, tematyka nieograniczona – do tego pyszna kawa w stylowym fotelu, czego więcej chcieć mój przyjacielu
III miejsce Sylwia Wituszyńska – Filharmonia to symfonia smaków, muzyki i historii Gdańska
IV miejsce Karolina Zasłonka – Pomiędzy pysznym kremem pieczarkowym a wysmienitym pene ze szpinakiem, mój wybranek poprosił mnie o ręke, jak mamy nie wrócic tu ponownie?
V miejsce Tomasz Dąbrowski – Ten smak i zapach sprawił, że rozsmakowalem się w Gdańsku.
Jak zapowiedział wiceprezydent Gdańska Maciej Lisicki, akcja będzie kontynuowana w kolejnych latach, dotychczas nie ustalono jednak, czy będzie się odbywała dwukrotnie w ciągu roku.
Cieszę się, że tym razem – po zmianie regulaminu – akcja udała się i przebiegła bez kontrowersji. Dzięki temu restauratorzy (i inne podmioty biorę udział w promocji) odzyskały zaufanie gdańszczan, po pierwszej dość spartaczonej akcji.
gratuluję p.Tatianie i serdecznie życzę „Kresowej” w następnej edycji I miejsca.Anka